מדוע שותפויות משפיעות חשובות
שותפויות משפיעות הפכו לחלק חיוני מאסטרטגיות שיווק דיגיטלי עבור עסקים רבים. הם מאפשרים לעסקים להגיע לקהל רחב יותר ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים באמצעות העוקבים של המשפיען. משפיענים בנו אמון ואמינות עם העוקבים שלהם, מה שמתורגם לאחוזי מעורבות גבוהים יותר ויותר מכירות לעסקים. למעשה, מחקר שנערך לאחרונה מצא שעסקים מרוויחים בממוצע $5.20 על כל $1 שמוציאים על שיווק משפיענים.
יתרה מכך, שותפויות משפיעות הוכחו כיעילות יותר משיטות פרסום מסורתיות. צרכנים נוטים יותר לסמוך על המלצות של אנשים שהם מכירים או עוקבים אחריהם באינטרנט מאשר מפרסומות מסורתיות. זו הסיבה ששותפויות משפיעות הפכו לכלי בעל ערך עבור עסקים להתחבר לבסיס לקוחות חדש ולבנות מודעות למותג.
היתרונות של מציאת השותף המשפיע הנכון
מציאת שותף המשפיע המתאים יכולה להיות משנה משחק עבור העסק שלך. למשפיענים יש את הכוח להגיע לקהל עצום, והעוקבים שלהם סומכים על ההמלצות שלהם. על ידי שיתוף פעולה עם המשפיע הנכון, עסקים יכולים לנצל את האמון והאמינות כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם.
בנוסף, שותפויות משפיעות יכולות לעזור לעסקים לבנות מודעות למותג ולהגיע ללקוחות חדשים. למשפיענים יש קהל קהל נאמן, ובאמצעות שיתוף פעולה איתם עסקים יכולים להגיע לקהל רחב יותר מכפי שהיו מגיעים בשיטות פרסום מסורתיות. יתרה מכך, שותפויות משפיעות יכולות לעזור לעסקים להגדיל את שיעורי המעורבות וההמרות. משפיענים בנו מערכת יחסים עם העוקבים שלהם, מה שמתורגם לשיעורי מעורבות גבוהים יותר ויותר מכירות לעסקים.
5 הפלטפורמות המובילות למציאת שותפויות משפיעות
פלטפורמה 1: אינסטגרם
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר לשיווק משפיענים. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, היא מציעה לעסקים קהל עצום להתחבר אליו. לאינסטגרם יש מגוון רחב של משפיענים, ממיקרו-משפיענים עם כמה אלפי עוקבים ועד למשפיענים מאקרו עם מיליוני עוקבים. יתרה מכך, התכונות של אינסטגרם כמו אינסטגרם Reels ו- Instagram Stories מציעות לעסקים דרכים חדשות להתחבר לקהל היעד שלהם באמצעות שותפויות משפיעות.
עסקים יכולים למצוא את שותף המשפיען הנכון באינסטגרם על ידי חיפוש האשטאגים רלוונטיים ושימוש בפונקציית החיפוש של אינסטגרם. יתרה מכך, עסקים יכולים להשתמש בשוקי משפיענים כמו AspireIQ ו-Upfluence כדי ליצור קשר עם משפיענים בפלטפורמה.
שיווק באינסטגרם לעסקים קטנים (עדכון 2023)
פלטפורמה 2: יוטיוב
YouTube היא עוד פלטפורמה פופולרית לשיווק משפיענים. יש לו למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, ופורמט הווידאו שלו מאפשר למשפיענים ליצור תוכן מרתק המהדהד עם הקהל שלהם. למשפיענים ב-YouTube יש קהל עוקב נאמן, ולהמלצות שלהם יכולה להיות השפעה משמעותית על החלטות הרכישה של הקהל שלהם.
עסקים יכולים למצוא את שותף המשפיע המתאים ביוטיוב על ידי חיפוש מילות מפתח רלוונטיות ושימוש בפונקציית החיפוש של YouTube. יתרה מכך, עסקים יכולים להשתמש בשוקי משפיענים כמו FameBit ו-Grapevine כדי ליצור קשר עם משפיענים בפלטפורמה.
פלטפורמה 3: TikTok
TikTok הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר, ופורמט הווידאו הקצר שלה הפך אותה לפלטפורמה אידיאלית לשיווק משפיענים. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, TikTok מציעה לעסקים קהל עצום להתחבר אליו. יתרה מכך, האלגוריתם של TikTok מאפשר לעסקים להגיע לקהל רחב יותר באמצעות שותפויות משפיעות.
עסקים יכולים למצוא את השותף המשפיע הנכון ב-TikTok על ידי חיפוש האשטאגים רלוונטיים ושימוש בפונקציית החיפוש של TikTok. יתרה מכך, עסקים יכולים להשתמש בשוקי משפיענים כמו CreatorIQ ו- Influenex כדי להתחבר למשפיענים בפלטפורמה.
פלטפורמה 4: פינטרסט
פינטרסט היא פלטפורמה ייחודית לשיווק משפיענים. זהו מנוע חיפוש ויזואלי המאפשר למשפיענים לאצור תוכן הקשור לנישה ספציפית. עם למעלה מ-400 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, פינטרסט מציעה לעסקים הזדמנות ייחודית להגיע לקהל חדש באמצעות שותפויות משפיעות.
עסקים יכולים למצוא את שותף המשפיע המתאים בפינטרסט על ידי חיפוש מילות מפתח רלוונטיות ושימוש בפונקציית החיפוש של פינטרסט. יתרה מכך, עסקים יכולים להשתמש בשוקי משפיענים כמו AspireIQ ו-Upfluence כדי ליצור קשר עם משפיענים בפלטפורמה.
פלטפורמה 5: לינקדאין
לינקדאין היא פלטפורמת נטוורקינג מקצועית שהפכה לכלי בעל ערך עבור משפיענים B2B שיווק. יש לה למעלה מ-700 מיליון משתמשים, והקהל שלה מורכב מאנשי מקצוע ומקבלי החלטות. לינקדאין מציעה לעסקים הזדמנות ייחודית להגיע לקהל חדש באמצעות שותפויות משפיעות.
עסקים יכולים למצוא את שותף המשפיע המתאים בלינקדאין על ידי חיפוש מילות מפתח רלוונטיות ושימוש בפונקציית החיפוש של לינקדאין. יתרה מכך, עסקים יכולים להשתמש בשוקי משפיענים כמו Influencer.co ו-BrandSnob כדי ליצור קשר עם משפיענים בפלטפורמה.
כיצד לבחור את שותף המשפיע המתאים למותג שלך
בחירת שותף המשפיעים הנכון היא קריטית להצלחת מסע השיווק של המשפיענים שלך. הצעד הראשון הוא לזהות את קהל היעד שלך ואת עוקביו של המשפיע. אתם רוצים לוודא שהקהל של המשפיע יישר קו עם קהל היעד שלכם. יתרה מכך, אתה רוצה לוודא שהעוקבים של המשפיענים יהיו מעורבים ופעילים.
השלב הבא הוא להעריך את האמינות והאותנטיות של המשפיע. אתה רוצה לוודא שההמלצות של המשפיען הן אמיתיות ולא ממומנות. יתרה מכך, אתה רוצה לוודא שהתוכן של המשפיע עולה בקנה אחד עם ערכי המותג והמסרים שלך.
לבסוף, אתה רוצה לוודא שהתעריפים של המשפיע מתאימים לתקציב שלך. שיעורי המשפיענים יכולים להשתנות מאוד, בהתאם לעוקבים ולטווח הגעה של המשפיע. הקפד לנהל משא ומתן על תעריפים שמתואמים לתקציב וליעדי מסע הפרסום שלך.